spring naar de tekst

Opinie

Op deze website geven we je een mogelijkheid een bijdrage te leveren voor discussie. Er wordt de gelegenheid geboden om te reageren op artikelen, commentaren en columns. Wij nodigen je graag uit om vanuit je ervaring en je inzicht een bijdrage te schrijven voor onze website. Je tekst mag best een beetje schuren.

Teksten die al eerder of elders zijn gepubliceerd of strijdig zijn met de doelstelling van Echelon komen niet in aanmerking. Je mag in jouw artikel wel verwijzen naar je eigen LinkedInpagina of website, mits je ook doorverwijst naar die van Echelon. Gebruik minimaal 300 en maximaal 1400 woorden. Blijf concreet en duidelijk.

Mail je artikel of column

Jos van Remundt

Ingezonden 12 juni 2021

In het Parool van 22 mei schrijft Linda Duits, naar aanleiding van gedoe rondom het verhaal van Sneeuwwitje dat wat kan en niet meer kan altijd in beweging is. Dan is het maar de vraag of de richting waarin het beweegt wel de gewenste is. Want nare verhalen afzwakken doet de jeugd geen goed.

Lees het artikel uit het Parool (PDF 17kb)

Marleen Boon-Jansen

Ingezonden 4 maart 2021

Veel vraagtekens bij de filosofielessen voor kinderen bovenbouw basisschool die aangeboden worden door de junior kennisbank van Tilburguniversity.

De kunst van het vereenvoudigen (PDF 106 kb)

Kirsten Smit

Ingezonden 11 januari 2021

Als het in de afgelopen maanden ergens over ging, dan was het wel over geloof en vertrouwen. In iets. Of iemand, dat mag ook. Geloof en vertrouwen was het hoofdthema van ons leven.

Geloof en vertrouwen (PDF 129kb)

Spring naar boven